The Guardian

Reuters

REALITATEA.NET

duminică, 29 noiembrie 2009

scrisori de adormit copii. voiculescu catre basescu

    0

Nu stiu daca este integrala sau nu, dar iata scrisoarea lui voiculescu catre basescu:

Dragă Traiane, Traian Băsescu.

Mă adresez aşa, mai puţin protocolar, nu preşedintelui României, ci politicianului care candidează acum la funcţia supremă în stat. La fel ca toţi românii, am observat şi eu că ai dezvoltat o obsesie în ceea ce mă priveşte. Reuşeşti performanţa, deloc uşoară, de a-mi rosti numele de cel puţin 7-8 ori în orice intervenţie publică, indiferent de context sau de subiectul dezbătut.

Recunosc cinstit, eu nu cred în această variantă. Intensitatea privirii tale, voluptatea pronunţării obsesive a numelui meu mă determină să cred că situaţia ţi-a scăpat de sub control. Eşti posedat de idee, te macină, te consumă, te epuizează. Şi rezultatele se văd: ţi-ai pierdut tonusul, te descurci tot mai greu, ai obosit. Traiane, hai să rupem pisica! Sau, dacă vrei tu, motanul!

În 2004 ai venit la Grivco să negociem. Erai împreună cu Theodor Stolojan şi, spui tu, „cu căciula în mână”. Nici atunci presa nu a fost invitată, informată sau prezentă. Sigur, înţeleg că dacă se fac în lipsa presei, dar în prezenţa lui Traian Băsescu, negocierile, chiar şi la Grivco, sunt transparente şi în interesul românilor. Îmi amintesc detaliat tot ce am vorbit atunci.

Ce nu reuşesc să-mi amintesc, pentru că nu am dat niciodată importanţă unor astfel de amănunte, este cine a stat în capul mesei, cine în stânga şi cine în dreapta. Nu vrei, Traiane, să spui românilor şi să-mi aminteşti şi mie cum am stat noi la acea întâlnire? Am observat că tu eşti foarte sensibil la asemenea detalii. Aş întreba presa, dar, din păcate, repet, presa nu a ştiut nimic.

Cu sinceritate, Dan. Dan Voiculescu


Constat ca oamenii astia chiar se straduiesc sa convinga romanii sa nu mai mearga la vot.

Niciun comentariu:
Write comentarii


For more widgets please visit www.yourminis.com

Translate

© 2014 Blogu' lu' Creatza. Designed by Bloggertheme9 | Distributed By Gooyaabi Templates
Powered by Blogger.