The Guardian

Reuters

REALITATEA.NET

marți, 3 noiembrie 2009

presa-i vinovata de porcina

    2

azi mi-am dat seama ca ministerul a dormit in papuci, in frunte cu viteazul bazac care acu se bate cu pumnul in piept. ar fi putut in vara sa cumpere vaccin antigripal pt porcina pentru medicii si personalul medical din spitalele de boli infectioase din tara. macar asa, preventiv...
acu urla ca actuala conducere nu face ce trebuie.

ieri mi-am dat seama ca cineva trebuie sa-l opreasca pe cercel. sa-i inchida gura. iaca s-a trezit tocmai baselu sa-l determine sa plece de la minister. bun si asa decit deloc

si pt domnul cepoi: v-ati luat de mine ca am panicat cetatenii, ca i-am dezinformat, ca nu dam ce trebuie si ce e real despre porcina! si sa fiu corecta, de fapt v-ati luat de toata presa din iasi. la trei minute ce ati inchis telefonul, pe tv aparut cercel care anunta 20.000 de morti de la porcina.
deci domnule cepoi, cine a dezinformat si a panicat?

in plus, o colega de breasla a intrebat astazi:

de cind a inceput porcina, cepoi a facut vreo conferinta de presa?

raspuns imediat: NU.

NU a iesit sa spuna care sunt procedurile urmate de cadrele medicale
NU a iesit sa spuna ce trebuie sa faca oamenii de rand
NU a iesit sa spuna ce trebuie facut sa nu se creeze panica

bine ca noi presa suntem aia raii

2 comentarii:
Write comentarii


For more widgets please visit www.yourminis.com

Translate

© 2014 Blogu' lu' Creatza. Designed by Bloggertheme9 | Distributed By Gooyaabi Templates
Powered by Blogger.