The Guardian

Reuters

REALITATEA.NET

luni, 15 martie 2010

ce-am vazut duminica prin oras

    1

autoritatile sustin ca avem un oras frumos, ca iasul este un oras cultural, ca este un oras foarte curat s.a.m.d. s.a.m.d.

cu siguranta toti cei care spun aceste lucruri nu au mai iesit la o plimbare prin oras, pe jos, de ani de zile, daca nu cumva de zeci de ani de zile. pentru ca daca ar fi facut acest lucru ar fi vazut ce am vazut si eu si alte sute de persoane care se plimba pe trotuarele orasului.

prima oara m-am uitat pret de citeva minute bune la treptele din piata unirii. in urma cu mai bine de zece ani, treceam zilnic pe acolo si inca aratau rezonabil. iata cum le-am vazut duminica ...

















la numai citiva pasi, am facut greseala sa-mi ridic ochii... nu spre cer, ci spre cinema republica. acolo macar stiam ce voi gasi.















nu mai zic de cinema tineretului, de bordura de pe independentei sau de aleea din parcul de la teatrul national care este valuri... valuri. dar am sa spun despre pavele, pentru ca tare mult imi mai plac. zilele trecute m-am lamurit de ce totusi apa balteste pe pavele. simplu: sunt montate pe trotuarele vechi si prin urmare apa nu are unde sa se scurga. dar cu gropile facute pentru anumite lucrari si apoi astupate numai cu piatra... inca nu m-am lamurit.














pentru cine nu recunoaste zona, este pe esplanada de la hala, in spate, spre tirgu cucu.
la numai citiva pasi, mai spre hala de data aceasta, alte pavele s-au afundat vizibil in... probabil asfaltul de dedesubt

Un comentariu:
Write comentarii


For more widgets please visit www.yourminis.com

Translate

© 2014 Blogu' lu' Creatza. Designed by Bloggertheme9 | Distributed By Gooyaabi Templates
Powered by Blogger.