The Guardian

Reuters

REALITATEA.NET

vineri, 4 decembrie 2009

geoana=comunist, basescu=da afara bugetarii

    0

discutie intr-un autobuz in seara asta, intre sofer si un coleg:

X - eu il votez pe geoana, pentru ca daca ajune basescu din nou presedinte da afara multi bugetari si astia unde or sa munceasca? ca locuri de munca nu face la loc!

Y - nu-i asa. daca il votezi pe geoana, aduci la puteri comunistii. si ce facem , ne intoarcem in urma cu 20 de ani? macar basescu tot o sa mai bage la pirna citiva mafioti. cum era pe vremuri, sa-i duca la canal pe vreo sase dintre astia, si atunci o sa fie mai bine.

si discutia a continuat, numa' ca eu am coborit...

in final, am ajuns ca in catavencu: eu cu cine votez?

Niciun comentariu:
Write comentarii


For more widgets please visit www.yourminis.com

Translate

© 2014 Blogu' lu' Creatza. Designed by Bloggertheme9 | Distributed By Gooyaabi Templates
Powered by Blogger.