The Guardian

Reuters

REALITATEA.NET

vineri, 17 iulie 2009

tupeu de ministru!!!

    0

- Bună ziua, domnule ministru. În legătură cu Programul “Prima casă” care se pare că nu prea funcţionează....

- Cu cine vreţi să vorbiţi? Dumnea-voastră vreţi să vorbiţi doar cu miniştri?

- Puteţi verifica faptul că la Biroul de presă al Ministerului Finanţelor sunt mai multe solicitări din partea ziarului Gândul, pe diverse teme, la care nu am primit răspunsuri...

- Haideţi că nu am chef să mă... Vă spun că programul “Prima casă” funcţionează! Ce vreţi să mai fac eu? Eu am făcut tot ce trebuia, mi-am făcut treaba!

- Domnule ministru, BCR, cea mai mare bancă de pe piaţa românească, care are un plafon de 308 milioane euro din miliardul de la Guvern, încă nu dă credite în prezent!

- Aţi sunat la BCR? V-aţi documentat? Doamnă, dumneavoastră sunteţi documentată?

- Da, domnule ministru, sunt foarte documentată. BCR nu dă credite pentru că încă nu a semnat convenţia cu Fondul Naţional de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri.

- Este o chestiune referitoare la convenţia cu băncile şi Fondul. Programul (“Prima casă”-n.red.) funcţionează! Vă doresc cele bune!


conversatie redata in gandul

Niciun comentariu:
Write comentarii


For more widgets please visit www.yourminis.com

Translate

© 2014 Blogu' lu' Creatza. Designed by Bloggertheme9 | Distributed By Gooyaabi Templates
Powered by Blogger.