The Guardian

Reuters

REALITATEA.NET

marți, 12 mai 2009

un pnl-ist sprijina un psd-ist la alegeri

    0

simbata, ora 14 cred, in parcul expozitiei. printre psd-istii adunati pentru lansarea candidatilor la europarlamentare dau nas in nas cu un personaj pe care il stiam pnl-ist - primarul din dobrovat - martinus.

"nu mi-am schimbat partidul. doar sprijin un prieten. eu sunt vechi prieten cu catalin, din vremea cind eram si eu in psd. dar pe mine m-a dat solcanu afara din partid. nu conteaza asta, conteaza relatia de prietenie pe care o am cu catalin", spune martinus.

oare sefii lui stiu asta? si daca da, ce parere or fi avind? ca doar au si ei nevoie de voturi la pachet, sa le iasa procentul mare.
io ma bucur insa ca cei mai tineri chiar mai tin cont de relatiile personale si nu se ascund dupa degete, ca cei mai .....versati.
sau poate ca martinus are ginduri de migrare...

Niciun comentariu:
Write comentarii


For more widgets please visit www.yourminis.com

Translate

© 2014 Blogu' lu' Creatza. Designed by Bloggertheme9 | Distributed By Gooyaabi Templates
Powered by Blogger.